New life ~

ouh ~ da lame tak update blog ~ renduu leeee ...
sekarang da masok tahun 2012 ^^
well , life aku skrg da semakin rumit .
aku pon da mule keje ~
terpakse harungi banyak cabaran .
mane tak nye . nak keje . rambot kene potong T.T
tapi takpe ~ aku tak kisah sbb lepas nie rambot aku bole panjang lagi .
dan lepas nie takkan potong rambot sampai la aku puas ati . bhahaha .
aku pon da keje . keje yang aku 'keje' nie pon sbb mak aku yang nk sgt .
jadi terpakse la ikot . sekarang aku berada kat PortKlang .
bekerja kat company Inai Kiara Sdn Bhd .
keje kapal nie watkan aku pikir panjang ~
nanti berjauhan ngan family ~ kawan2 ~
yang tersayang (walaupon tak pernah jumpe).
tp ade la senior aku cakap lau nk keje kapal .
hati kene kering ~ tak payah pikirkan sangat sal rindu niee .
yang penting bile dok atas kapal . kita buat keje . da cuti lepas rindu .
HAHAHA . klaka pon ade bile dye cakap camtu .
ape2 pon aku kene harungi segala yang aku dapat ~
aku takkan sia2kan peluang niee .
tp keje kat kapal nie takde la bosan sangat .
line fon ade je . bole je nk call or msg sesape .
lagi best bole online slalu ~ hahaha .
budak2 yang keje kat sini pon okey ~ satu kepala ngan aku .
tp ade sorg yang sgt annoying ~ guess who ? mls nk crite laa ~ hahaha .
aku harap dapat bertahan keje kat cni dan tanak hampakan mak ayah aku ~
^^