cassis . . T .T

Selalu, lagi dan lagi .Selalu, aku tidak melakukan apa-apa kecuali membuat kamu sedih .
Sesungguhnya Aku telah menyakiti kamu .
Bahkan sekarang aku masih tidak boleh bergerak .
Mengapa sakit begitu banyak untuk menyentuh kamu?
Tentunya, hal yang sama akan berulang .
Kerana aku takut aku akan kehilangan kamu

Dengan menggambar aku cuba memadam .
Hari itu yang aku tidak akan benar-benar lupa .
Kamu hanya memegang tangan ini tanpa meminta apa pun, bukan?

Bahkan jika perasaan kamu memudar pada hari esok .
Aku akan tetap mencintaimu .
Bahkan jika kamu tidak dapat melihat aku pada hari esok .
Aku akan tetap mencintaimu tanpa gagal .

Aku akan berjalan bersama-sama, tidak menjanjikan masa depan .
Terus berjalan bersama, menuju masa depan yang ada ...

Setidaknya aku akan melupakan semua masa sulit .
Berfikir mengenai kamu .
Menghitung jumlah malam aku tidak dapat melihat kamu .
Hatiku merindukan kamu .

Mengundang kesepian dari salah faham .
Entah bagaimana, jangan menangis sendirian .
Tidak peduli seberapa jauh kita .
Mari kita saling percaya .

Aku ingin tetap tersenyum seperti ini tidak peduli apa - apa .
Tolong jangan biarkan aku menyakitimu .
Jumlah penyelewengan masa memudar .
Aku tidak mahu mengulangi perasaan ini .

Entah bagaimana, sila melihat hanya pada aku .
Entah bagaimana, jangan melepaskan tangan aku .

Aku akan berjalan bersama-sama, tidak menjanjikan masa depan .
Terus berjalan bersama, menuju masa depan yang ada ...